„PROMOCJA ZAWODU POLICJANTA” - SPOTKANIA MUNDUROWYCH Z UCZNIAMI
Uczniowie szkół ponadpodstawowych uczestniczą w spotkaniach, których tematem przewodnim jest nabór do Policji. Funkcjonariusze organizują spotkania promujące zawód policjanta, na których omawiane są wszelkie tematy związane z naborem do Policji. Mundurowi omawiają, jak przebiega proces rekrutacji oraz z kim się kontaktować w chwili składania dokumentów.
Podczas realizowanych spotkań z młodzieżą mundurowi przekazują uczniom informację na temat służby w Policji oraz procesu rekrutacji. Omawiana jest struktura międzychodzkiej jednostki i na jakich zasadach działają poszczególne wydziały. Policjanci poruszają również ważny temat procesu rekrutacji. Przekazują kto może wstąpić w szeregi Policji i jakie dokumenty trzeba złożyć. Poszukujemy osób, które chcą nosić policyjny mundur i z pasją wykonywać powierzone zadania.
Nabór do służby w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie prowadzony jest cały rok.
Zostając Policjantem zyskujesz :
- ciekawą, satysfakcjonującą służbę,
- stabilne, stałe zatrudnienie,
- wysoki poziom nauczania w szkołach policyjnych,
- nagrody roczne, motywacyjne, jubileuszowe,
- prawa emerytalne po 25 latach służby,
- możliwość doskonalenia zawodowego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- prestiż zatrudnienia,
- służbę w organizacji zaufania społecznego i szeroki wybór specjalizacji,
- wyjątkową rolę społeczną – bycie policjantem to nie tylko zawód, jest to służba społeczeństwu.
Przypominamy, że każdy, kto chciałby wstąpić w szeregi tej formacji musi spełnić następujące wymagania:
- posiadać polskie obywatelstwo,
- posiadać nieposzlakowaną opinię,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
- posiadać odpowiednią zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować,
- dawać rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
Szczegóły dotyczące procedury przyjęcia do Policji można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie– telefon 47 77 363 25.
Informacje o rekrutacji można również znaleźć na stronach internetowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, Komendy Głównej Policji oraz Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie.
Informujemy, że osoby zainteresowane wstąpieniem do służby mogą zgłaszać się do Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie ul. Sikorskiego 22 A, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07.30 do 15.30.
NIE CZEKAJ ZŁÓŻ WYMAGANE DOKUMENTY!