Deklaracja Dostępności

Deklaracja Dostępności

Deklaracja dostępności


Deklaracja dostępności strony internetowej Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie

Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie.

Data publikacji strony internetowej:  1 luty 2009

Data ostatniej istotnej aktualizacji:  02 stycznia 2023

Pełny adres strony: http://miedzychod.policja.gov.pl/

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

- Nie wszystkie grafiki/zdjęcia mogą być opatrzone tekstem alternatywnym,

- Brak dostępności lub niepełna dostępność niektórych plików, załączników w formacie PDF, DOC, itp.,

- linki w treści mogą zawierać fragmenty adresów URL.

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 30.03.2021 roku

Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 30.03.2021 roku

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Olga Małecka

E-mail: olga.malecka@po.policja.gov.pl

Każdy ma prawo:

 

-zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

-zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

-wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

 

Żądanie musi zawierać:

 

-dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

-wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

-wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 3 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ nadzorujący: Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.


 

Dostępność architektoniczna

Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie znajdują się na ulicy Sikorskiego 22a, 64-400, Międzychód

W budynku Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie znajdują się następujące wydziały, ogniwa oraz zespoły: Wydział Kryminalny, Wydział Prewencji, Ogniwo Ruchu Drogowego, Zespół Wspomagający oraz Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych, dzięki czemu petent ma możliwość załatwienia wszystkich spraw w jednym obiekcie.

Do budynku prowadzi 1 wejście udostępnione dla petentów, do którego prowadzą schody jak i rampa. Przykryte jest ono zadaszeniem i dobrze rozświetlone. Nad wejściem nie ma głośników naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

Obiekt nie posiada windy, przez co przy poczekalni zlokalizowany jest Pokój Przyjmowania Interesantów, w którym może odbyć się obsługa osoby niepełnosprawnej. Tolaeta znajdująca się obok poczekalni przystosowana jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Budynek jest piętrowy, na każdym z nich znajdują się tablice z nazwami wydziałów. Toalety zlokalizowane są na każdym piętrze, ale nie są one przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Petent nie porusza się samodzielnie po budynku.

Nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych. Brak też pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia.

Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego.

Obiekt posiada wymagane oznakowania ewakuacyjne.


 

Siedziba Komisariatu Policji w Sierakowie znajduje się na ul. 8 Stycznia 16 64-410 Sieraków.

Do budynku prowadzi 1 wejście udostępnione dla petentów, które nie jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnością. Nad wejściami nie ma głośników naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Budynek nie jest wyposażony w windę.

W budnyku nie ma łazienki przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych.

Nie istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego.

Budynek nie został przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych .


 

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie


 

st. asp. Olga Małecka

Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

ul. Sikorskiego 22a

Email: olga.malecka@po.policja.gov.pl

Tel: 516 912 449

Powrót na górę strony