Ogłoszenie nr: 152341
Nabór na stanowisko starszego inspektora do spraw zaopatrzenia i transportu w Zespole Wspomagającym
Ogłoszenie nr: 152341
Data ukazania się ogłoszenia: 12 czerwca 2013 r.
Komenda Powiatowa Policji w MiędzychodzieKomendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy inspektor
do spraw zaopatrzenia i transportu w Zespole Wspomagającym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
KOMENDA POWIATOWA POLICJI
W MIÊDZYCHODZIE
ul. Gen. Sikorskiego 22a
64-400 Międzychód
Miejsce wykonywania pracy: Międzychód
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Realizowanie zadań związanych z zapewnieniem niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego (zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz gospodarka kwatermistrzowska) w Komendzie.
-
Prowadzenie gospodarki magazynowej w oparciu o posiadaną bazę oraz organizowanie wybrakowania sprzętu i materiałów oraz organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątku, brakowanie oraz zagospodarowanie.
-
Realizowanie gospodarki transportowej (planowanie, magazynowanie i rozdzielanie sprzętu transportowego) dla komórek organizacyjnych Komendy.
-
Kierowanie i nadzorowanie pracą osób na stanowiskach obsługi i robotniczych.
-
Współpraca z nadzorem technicznym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych oraz potrzeb materiałowych do konserwacji i remontów obiektów służbowych.
-
Prowadzenie rejestrów i ewidencji: ilościowych sprzętu i materiałów, sprzętu transportowego, kart obiektów, wyjazdów, mundurowych policjantów i wyposażenia pracowników, rachunków i rozliczeń finansowych.
-
Opracowywanie i rozliczanie faktur.
-
Realizowanie zadań związanych z kontrolowaniem i gospodarowaniem przyznanymi środkami budżetowymi.
-
Realizowanie świadczeń mieszkaniowych według właściwości wynikających z obowiązujących unormowań prawnych, w tym przygotowywanie decyzji o przydziale (opróżnieniu) lokalu, tymczasowych kwater oraz realizuje przyznanie pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe i równoważników pieniężnych za remont lub brak lokalu mieszkalnego.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa,
- praca w terenie (wyjazdy służbowe).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy komputerze
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zaopatrzeniem, transportem, logistyką
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi programów komputerowych i rządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- odpowiedzialność,
- systematyczność,
- koncepcyjne myślenie,
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów
- o zamówieniach publicznych, znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o służbie cywilnej,
- prawo jazdy.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe,
- samodzielność,
- kreatywność i operatywność,
- staranność i obowiązkowość,
- dyspozycyjność,
- umiejętność analizy i syntezy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
oświadczenie kandydata i wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
17-06-2013
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Międzychód
Zespół Wspomagający (Kadry)
Sikorskiego 22/a
64-400 Międzychód
Inne informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 95 748 8325, 95 748 8210.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału
w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Wynagrodzenie brutto 1.686,46 + dodatek za wysługę lat.
List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia oraz PESEL.