Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr: 152341

Data publikacji 13.06.2013

Nabór na stanowisko starszego inspektora do spraw zaopatrzenia i transportu w Zespole Wspomagającym

 

Ogłoszenie nr: 152341

Data ukazania się ogłoszenia: 12 czerwca 2013 r.

Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

Komendant Powiatowy Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy inspektor

do spraw zaopatrzenia i transportu w Zespole Wspomagającym

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

KOMENDA POWIATOWA POLICJI
W MIÊDZYCHODZIE
ul. Gen. Sikorskiego 22a
64-400 Międzychód

Miejsce wykonywania pracy: Międzychód

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań związanych z zapewnieniem niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego (zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz gospodarka kwatermistrzowska) w Komendzie.

  • Prowadzenie gospodarki magazynowej w oparciu o posiadaną bazę oraz organizowanie wybrakowania sprzętu i materiałów oraz organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątku, brakowanie oraz zagospodarowanie.

  • Realizowanie gospodarki transportowej (planowanie, magazynowanie i rozdzielanie sprzętu transportowego) dla komórek organizacyjnych Komendy.

  • Kierowanie i nadzorowanie pracą osób na stanowiskach obsługi i robotniczych.

  • Współpraca z nadzorem technicznym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych oraz potrzeb materiałowych do konserwacji i remontów obiektów służbowych.

  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji: ilościowych sprzętu i materiałów, sprzętu transportowego, kart obiektów, wyjazdów, mundurowych policjantów i wyposażenia pracowników, rachunków i rozliczeń finansowych.

  • Opracowywanie i rozliczanie faktur.

  • Realizowanie zadań związanych z kontrolowaniem i gospodarowaniem przyznanymi środkami budżetowymi.

  • Realizowanie świadczeń mieszkaniowych według właściwości wynikających z obowiązujących unormowań prawnych, w tym przygotowywanie decyzji o przydziale (opróżnieniu) lokalu, tymczasowych kwater oraz realizuje przyznanie pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe i równoważników pieniężnych za remont lub brak lokalu mieszkalnego.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa,
- praca w terenie (wyjazdy służbowe).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy komputerze

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym  z    zaopatrzeniem, transportem, logistyką

pozostałe wymagania niezbędne:

  •  umiejętność pracy w zespole,
  •  umiejętność obsługi programów komputerowych i rządzeń biurowych,
  • komunikatywność,
  •  rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • odpowiedzialność,
  • systematyczność,
  •  koncepcyjne myślenie,
  •  wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów
  • o zamówieniach publicznych, znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o służbie cywilnej,
  • prawo jazdy.

wymagania dodatkowe:

  •  wykształcenie wyższe,
  •  samodzielność,
  •  kreatywność i operatywność,
  •  staranność i obowiązkowość,
  •  dyspozycyjność,
  •  umiejętność analizy i syntezy

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • oświadczenie kandydata i wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych

 

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

Termin składania dokumentów:

17-06-2013

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Międzychód
Zespół Wspomagający (Kadry)
Sikorskiego 22/a
64-400 Międzychód

Inne informacje:

Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 95 748 8325, 95 748 8210.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału
w postępowaniu kwalifikacyjnym.

Wynagrodzenie brutto 1.686,46 + dodatek za wysługę lat.

List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia oraz PESEL.

Powrót na górę strony